onsdag den 10. april 2013

I love kokoon

Det er ingen hemmelighed at jeg knuselsker Kokoon. Siden jeg i august så dette billede har jeg ventet på deres forårskollektion. Leopardjakken og jeg er allerede bedste venner.


Derudover er mit ynglings top blevet en fast del af deres kollektion, og den er kommet i de fineste farver. Det var også min ynglingstop da jeg var gravid, og jeg brugte den helt til jeg fødte, mens jeg ammede (den er nem lige at løfte op) og jeg har den på i dag.





Kokoon er 100% silke, og det er god kvalitet, godt design og god pasform. Jeg har jo købt leopardjakken, og sidder lige nu og overvejer om jeg også skal have de tilhørende bukser. Er det for meget med et helt leopard sæt, eller er det cool? Hvad synes I?


Der er også flyttet en leopardkjole ind i butikken, perfekt både med og uden mave
T-shirt 1150,- Jakke 2000,- bukser 1699,- kjole 1550,-

Af Anne Sophie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar