fredag den 27. april 2012

Træningstøj til gravide

Nu er det ingen hemmelighed at jeg ELSKER yoga. Da jeg blev gravid med Elma blev jeg endnu mere vild med gravidyoga, specielt efter mødet med Trine som har yogini yoga. Jeg har fulgt Trine siden, både med gravidyoga, efterfødselsyoga og kvindeyoga, og nu er jeg så tilbage til gravidyoga. Og til foråret har jeg besluttet at tage uddannelsen til gravidyoga instruktør. Jeg glæder mig HELT vildt.
Lige meget om man træner yoga eller anden træning er det rart at have behageligt tøj på, og tøj hvor maven kan fylde. Vi har rigtig meget godt træningstøj i butikken, her er et lille udvalg:

Smal yoga buks fra boob 399 kroner kan købes her
Lækker blød top fra Isabella Oliver, fåes også i sort 399 kroner
Bløde leggings fra Isabella Oliver 399 kroner

Gravidtop fra Mamalicious som er super behagelig og sidder godt. Kan fåes i mange farver og både med smalle og brede stropper. 130 kroner, kan købes her 


Lækker ammebh i mikrofiber som også er god under graviditeten da den kan spændes meget langt ud i livet, og er blød. Den koster 300 kroner og kan købes her



Gravidyoga med Trine, 229 kroner kan købes her



Af Anne Sophie

2 kommentarer:

  1. Hej Jeg har lige fundet jeres butik i min søgning af træningstøj til gravide, skønt at i sælger lidt da der godt nok ikke er meget at komme efter i de danske butikker. Så jeg må lægge min vej forbi jer snart!

    I har fået et link i min artikel om træningstøj til gravide :-)

    SvarSlet
  2. Kære Sussi. Tak for din søde kommentar og link, kom endelig forbi vi har masser af gode ting ; )

    SvarSlet