fredag den 13. april 2012

På vej til Berlin

Min fantastiske veninde og jeg skal føde med fire ugers mellemrum, hun i juni og jeg i juli. Da vi fik vores første barn var det hende i juli og mig i august. Så utrolig hyggeligt at kunne følges, både for os og for børnene. Vi lavede et væddemål  med vores mænd i november om hvad køn vi troede, der var i maven. Hvis en af mændene vandt, skulle de en forlænget weekend på golftur, hvis en af pigerne vandt var det en spaweekend.
Jeg vandt for der er to drenge i maverne. Derfor tager vi afsted til Soho house Berlin til total afslapning = shopping, god mad, hygge og selvfølgelig spa behandlinger hos Cowshed Spa. Vejrudsigten siger 16 grader og sol, så måske man skal nyde en virgindrink på taget ved poolen!? JEG GLÆDER MIG.



Af Anne Sophie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar