onsdag den 12. september 2012

Vind et helt sæt tøj! Månedens konkurrence.

Jubiii... I september kan du blive den heldige vinder af en hel lille vintergarderobe fra Mama Licious. Vi har omhyggeligt udvalgt nogle super fine styles fra det danske ventetøjsmærke, som vi ved, I vil elske! 
Der er tale om 4 styles fra deres helt nye efterårskollektion;

DU KAN VINDE...

et par fede Alyse slim jeans, en superstretchy tank top, en skøn vamset cardigan model Soya....



...OG en lækker sort Cloa Jacquard Wool Coat. Ialt til en værdi: 1690,- kr







Det eneste du skal gøre, hvis du vil deltage i lodtrækningen om sættet fra Mama Licious, er at like os på facebook og skrive en kommentar til konkurrenceindlægget på facebook.
Vinderen udtrækkes torsdag d. 20 september og får direkte besked samt offentliggøres her på bloggen.


4 kommentarer:

  1. ej hvor er det nogen lækre sæt, jeg smutter ind og deltager<3
    Mvh
    Bonnie L

    SvarSlet
  2. Lækker præmie!! Den kunne jeg godt trænge til at vinde, så jeg kunne føle mig lidt lækker, og ikke så bleg-slasket-gravid helt frem til termin (til nytår)

    I øvrigt, interessant blog, som jeg sikkert vil kigge nærmere på...

    SvarSlet
  3. Dejlig konkurrence. Skynder mig at deltage!

    SvarSlet
  4. Det ville være rigtig lækkert at vinde til min datter som er gravid

    SvarSlet