onsdag den 17. oktober 2012

Self care store

Jeg er vild med Self Care Shop. Det er en fantastisk butik med god service, lækre produkter og masser af plads til barnevogn og børn. De har også en fuldstændig fantastisk kosmetolog. Efter jeg har mødt hende har jeg aldrig overvejet at gå andre steder hen. Hun kan give ansigtsbehandling så ens hud stråler, og kropsbehandlinger så skønne at man er afslappet flere dage efter. Forleden dag fik jeg en bodyscrub og Decléor Aroma Essential ansigtsbehandling og jeg er stadig høj af total forkælelse og afslapning. Ansigtsbehandlingen er speciel fordi de produkter der bliver brugt er tre gange stærkere end deres almindelig produkter. Man får massage med olier på både nakke, hals og ansigt og det var så rart at jeg faldt i søvn. Når man lige er blevet mor er det virkelig fedt med noget selvforkælelse, og nakkemassage er så rart når man sidder og ammer i mærkelige stillinger.
I hele oktober er der 15% på alle behandlinger hos kosmetolog Sia.

De forhandler REN som er mit ynglingsmærke, og mine favoritter lige nu er denne maske og denne serum. De giver træt hud et boost


Af Anne Sophie




Ingen kommentarer:

Send en kommentar