fredag den 25. maj 2012

Barselstaske

Jeg har netop pakket min barselstaske (den der skal med på hospitalet når jeg skal føde) og du kan her se hvad jeg har puttet i den. Det er så hyggeligt at der kun er knap 7 uger til den lille mand kommer ud, i denne varme må jeg sige at jeg glæder mig ekstra meget til hans ankomst, det er virkelig varmt de ekstra kilo : )

Pusletaske i quiltet læder fra Storksak 2399
Hue i pima bomuld fra Poppy Rose 199
Hevea sut 50
Boob amme bh 300
Amoralia amme bh 399
2 Petit Bateau body'er 2 stk 140
Boob amme tanktop 300
Slimming underpants fra Boob 225
Erbaviva kropspleje sæt til mig og lille Wilbert 299
Poppy Rose heldragt i pima bomuld 499
Lille rangle fra Lucky Boy Sunday 250
Barnevognsophæng fra Lucky Boy Sunday 229
Ammeindlæg i uld og silke 99
Ammeindlæg i bomuld 3 sæt 79

(Alt kan købes i enula 9)

Af Anne Sophie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar