onsdag den 14. marts 2012

Bløde og lette fødder

Det er altid dejligt at have bløde fødder, men når man er gravid og fødderne kan være hævede så er det endnu lækrere at smøre dem ind og få lidt lindring.
Erbavivas fodcreme gør fødderne bløde og dufter fantastisk. Den stimulerer blodcirkulationen og afhjælper hævede fødder. Pris 120 kroner
 
Derudover kan jeg fra yogaens verden også anbefale at man ligger på ryggen med benene oppe (f.eks af væggen) et par minutter eller mere hver dag da det afhjælper væskeophobning i benene og fødderne.
 
Af Anne Sophie

3 kommentarer:

  1. Tusinde tak for det gode råd. Jeg har gennem hele min graviditet været plaget af meget hævede fødder og ben, og min læge har ikke kunne give mig noget imod det, så nu tror jeg da helt bestemt, at jeg vil prøve jeres råd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne,
      Tak for din kommmentar, det hjælper rigtig meget at få benene op, og også at ligge med benene oppe og vippe og cirkle med fødderne. Det sætter gang i venepumperne. Cremen er genial til at give lette og bløde fødder, jeg er afhængig : ) Jeg håber du bliver lige så glad for den som jeg er, og at du kan bruge øvelserne.
      Kh Anne Sophie

      Slet
    2. Derudover får vi nogle super lækre støttestrømper lige om lidt, både som almindelig sokker og som støttestrømper. De er også rigtig gode hvis man har væske eller vil forbygge væske i ben og fødder : )
      Kh Anne Sophie

      Slet