mandag den 21. november 2011

Konkurrence

Så er det blevet tid til en konkurrence. Denne gang kan man vinde Trine Hedegaards to fantastiske dvd'er 'Gravidyoga' og 'Efterfødselsyoga'. Trine driver Yogini Yoga, et helt fantastisk sted for kvinder. Alt du skal gøre for at deltage er at klikke på 'synes godt om' enula 9 på facebook, og derefter skrive en kommentar til dette indlæg inden den 12/12 hvor vinder udtrækkes.



Da jeg var gravid med Elma var gravidyoga hos Trine det bedste jeg kunne gøre for mig selv. Jeg gik til efterfødselsyoga indtil Elma var 1 år, og jeg har været med til at teste dvd'en og kan ærligt sige at den virker!
Af Anne Sophie

5 kommentarer:

  1. Den vil jeg gerne vinde : )

    SvarSlet
  2. Åh, ja tak. Jeg gider godt lære nogle yogaøvelser, der er specifikt målrettet os, der bliver tykkere og tykkere om maven!

    SvarSlet
  3. Jaaa... Dem håber jeg virkelig jeg vinder!

    SvarSlet
  4. Dem vil jeg rigtig gerne vinde!

    SvarSlet